середа, 7 жовтня 2015 р.

Модуль 2

Завдання модуля
Вправа 1 - Ознайомлення з навичками, які необхідні учням у 21 століття
Вправа 2 - Використання методу проектів у навчальному процесі
Вправа 3 - Ознайомлення з Планом вивчення теми та формою оцінювання Портфоліо.
Вправа 4 - Пошук Інтернет-ресурсів про метод навчальних проектів та створення закладок на потрібні       Інтернет-ресурси
Вправа 5 - Планування публікації для ознайомлення з методом проектів
Вправа 6 - Створення публікації.
Вправа 7 - Рефлексія. Аналіз власного навчання.

Рефлексія 
У модулі 2 я обговорив з іншими учасниками шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття; систематизував свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології; розглянув приклади Портфоліо; переглянув приклади педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні; розглянув шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо; створив закладки на Інтернет-ресурси щодо методу проектів; створив власну публікацію проекту для дітей.
       На даному етапі я глибше зрозумів, що таке навчання за методом проектів, познайомився з уже готовими прикладами проектів. Познайомившись з головним документом Портфоліо - Планом вивчення теми я переглянув основні розділи , які мені потрібно буде заповнити, а також їх описи. Проаналізувавши форму оцінювання Портфоліо я чітко зрозумів що очікують  від моєї роботи.

1 коментар:

  1. Юра, було б здорово, якби ви написали рефлексію і до третього модуля. А ще поділились з нами що саме ви зрозуміли, які цілі собі поставили

    ВідповістиВидалити