четвер, 29 жовтня 2015 р.

Модуль 4

Завдання модуля
Вправа 1. Робота з парах: Обговорення з іншими учасниками Основних запитань та прикладів завдань на дослідження учнів
Вправа 2. Перегляд різних видів оцінювання
Вправа 3. Оцінювання навчальних потреб учнів…
Вправа 4. Створення презентації про основні ідеї вивчення теми\
Вправа 5. Робота з Планом вивчення теми. 
Вправа 6. Рефлексія. Аналіз власного навчання.

Рефлексія
У цьому модулі я  визначив, державні освітні стандарти, які відповідають цій темі, вимоги програми до знань та вмінь учнів. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, встановив навчальні цілі та важливі поняття обраної теми. 
Склав перший варіант плану оцінювання учнів, створив засіб оцінювання, що допомагає визначати навчальні потреби учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проекту.
Обговорив як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів, як спланувати формуюче оцінювання, що дозволяє дізнатися про навчальні потреби учнів, як в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися впродовж виконання учнями проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар